środa, 5 grudnia 2012

PRZEPIS: Tortille z awokado



Witam!
Tym razem wrzucam zaległe zdjęcia pysznych tortilli z awokado. Do ich zrobienia zainspirował mnie przepis, na który się natchnęłam:) Nie ma tu żadnej wielkiej filozofii a przekąska jest smaczna i bardzo oryginalna:)


Składniki na 2 tortille:

2 placki
4 jajka
1 awokado
2 łyżki majonezu lub w wersji light jogurtu naturalnego;)
kilka kropli cytryny
sól, pieprz
szczypta curyy

Jajka gotujemy na twardo i kroimy w kostkę. Awokado także kroimy w kostkę, oddzielając miąższ od skóry;). Jajka z awokado mieszamy w misce, dodajemy przyprawy, majonez lub jogurt, nakładamy na placek i zwijamy!
P.S. Do smaku posypałam rukolą, którą z resztą uwielbiam;)
Smacznego!

 






a.

6 komentarzy:

  1. To musi być pyszne i tak też wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie, chociaż nie mam zaufania do awokado.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, jaka szkoda że nie przepadam za ugotowanym jajkiem... bo to danie prezentuje się tak świezo i apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak będzie u mnie z czasem w najbliższe dni, tak więc już dzisiaj życzę Ci Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ;) ...i oby bliscy wyczyścili do zera talerzyki ze smakołykami, jakie im przygotujesz ;)

    Pozdrawiam!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś testowałam, pyszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robie taka paste na kanapki. Polem dodac rowniez tunczyka z puszki i posiekana cebulke ;) super polaczenie..acokado,jajka i tunczyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...