niedziela, 24 czerwca 2012

PRZEPIS: Prosty deser jagodowy


Witajcie!
Po dłuższej przerwie spowodowanej powrotem do domu szykuję kilka nowych postów. Na naszym facebookowym profilu można się dowiedzieć co nowego u nas pojawi się w najbliższym czasie, więc kto już widział ten wie, że to nie koniec jagodowych przepisów ;).

W tytule nazwałam to deserem, chociaż może on być również pysznym śniadaniem,  także w wersji light (bez cukru;)). Jedząc jagody przypomniały mi się kolonie z dzieciństwa, gdy w lesie zbierało się jagody do plastikowych butelek i objadało się nimi całą drogę:)

Składniki na 3 porcje:

- szklanka jagód
- duży jogurt naturalny (360g)
- szklanka ulubionych płatków (u mnie Vitelle fit z lidla)
-9 łyżeczek cukru

Jagody myjemy. Przygotowujemy 3 szklanki, w których warstwowo układamy składniki:
1. Jagody
2. Łyżka cukru
3. Jogurt naturalny
4. Płatki
5. Jagody
6. Łyżka cukru
7. Jogurt naturalny

Smacznego!








a.

5 komentarzy:

  1. Jagódki, jagódki ... mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, jak z kawiarni ;) haha, tez pamiętam moje zbieranie jagód- zanim wróciłam z lasu nic juz nie było ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, zjadłoby się jagody! Pyszny deser:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, pysznie, jagodowo, czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszne zdjęcia ;]
    aj, desery na szybo, na poczekaniu są pycha!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...