środa, 11 kwietnia 2012

PRZEPIS: Tarta z truskawkami



Tarta truskawkowa to nie jest żaden kulinarny wyczyn, tym bardziej, że użyłam do niej budyniu z torebki. Nieskomplikowana, a jednak potrafi zadowolić niejedno wybredne podniebienie:)


Co jest potrzebne?
Składniki na ciasto
Truskawki
Cukier puder
Cukier
Mleko 
Ulubiony budyń

Przepis na ciasto znajdziecie w poście, gdzie sól zastępujemy dwoma łyżkami cukru pudru. Ciasto również chłodzimy w lodówce, nakłuwamy widelcem i pieczemy 15 minut bez wypełnienia.
 W czasie, gdy ciasto podpieka się w piekarniku, przygotowujemy budyń (ja użyłam śmietankowego). Dobrze jest go posłodzić odrobinę więcej niż podaje producent, ponieważ truskawki o tej porze roku nie są jeszcze takie słodkie.
Budyń wylewamy do formy z tartą, a na wierzch kładziemy pokrojone w plasterki truskawki.
Pieczemy 45 min. w temperaturze ok. 200 stopni i voilà!
Smacznego!




 






 a.

3 komentarze:

  1. Grzeszycie Agnes!!!

    A w ogóle to jaki macie profil ma PC bo bym sobie popatrzyła na wasze kartki :D:D bo do mnie coraz ładniejsze przychodzą:D a dzisiaj jaką dostałam z RPA:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękujemy:) już niestety niedługo będzie bardziej lekko-sałatkowo. Koniec obżarstwa;P Elu faktycznie ta z RPA jest świetna! Masz tu mój profil, a Falka Ci poda jak z pracy wróci:)
    http://www.postcrossing.com/user/arcadines

    OdpowiedzUsuń
  3. falka z pracy wróciła i oto mój profil: http://www.postcrossing.com/user/falkaa pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...