czwartek, 26 lipca 2012

PRZEPIS: Placki z cukini

Witam!
Pogoda znów piękna a mnie marzą się wakacje.. Mam cichą nadzieję, że niedługo uda mi się gdzieś wyrwać chociaż na chwilę!:) Jak Wam mija lipiec?

Składniki na 3-4 porcje:
3 duże cukinie
2 jajka
1 duża cebula
pęczek szczypiorku
1 szklanka bułki tartej
1 szklanka mąki
ser zółty
pieprz, sól, bazylia
olej/oliwa

Cukinię umyć i zetrzeć na tarce o grubych oczkach (NIE OBIERAĆ CUKINII) a cebulę na tarce o małych oczkach (jak do placków ziemniaczanych). Do warzyw wbić jajka, wsypać bułkę tartą, mąkę, przyprawy i starty ser żółty. Całość dobrze wymieszać. Rozgrzać patelnię z olejem i smażyć na niej niezbyt duże placki- takie wychodzą najlepiej:))
Podałam z sosem tzatziki, ale następnym razem zdecyduję się na coś pomidorowego:)
Smacznego!










a.

3 komentarze:

  1. piękne zdjęcia - uwielbiam takie placki, są takie delikatne, a pomidorowe "coś" na pewno doda im troszkę charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię :) ostatnio robiłam po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  3. A do czego jest potrzebny szczypior? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...