środa, 24 października 2012

PRZEPIS: Zapiekane pomidory z nadzieniem


Witam!
Zapiekane pomidory robiłam już jakiś czas temu i długo zastanawiałam się czy umieścić ten przepis na blogu. Jest to potrawa dla miłośników pomidorów a znam takie osoby, które ich nie znoszą;) Najważniejszy w tym zestawieniu jest oczywiście (wow!) pomidor:) Dlatego używajmy tylko tych bardzo smacznych i aromatycznych, dobrze wybranych i najlepiej własnych. Kwaśne i bezsmakowe pomidory sprawią, że ta potrawa nie będzie nam smakować.


Składniki:
4 pomidory
1 jajko
kukurydza
ser camembert (4 plastry)
ser żółty starty (garść)
sól, pieprz, 
zioła (bazylia, oregano, tymianek)
kilka kropli oliwy


Wycinamy z pomidorów środek. W misce mieszamy jajko, kukurydzę, wycięte środki pomidora, ser żółty starty. Przyprawiamy solą, pieprzem i dość obficie ulubionymi ziołami. Wnętrze pomidorów skrapiamy oliwą, a następnie wlewamy do nich przygotowane nadzienie. Na wierzch kładziemy plasterek sera camembert. Pieczemy w temperaturze 190 stopni przez 30-40 minut.

Smacznego!





a.

6 komentarzy:

  1. Doskonały pomysł, i jak zwykle piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, ze ja nie znam nikogo, kto nie lubi pomidorow? Ja uwielbiam i chetnie bym zjadla w takiej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny sposób na pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie nadziane. Uwielbiam camembert, więc z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kocham się w pomidorach :) nie wiem jak można ich nie lubić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...