środa, 16 maja 2012

PRZEPIS: Świeża sałatka


Witam!
Dzisiejszy post odbiega nieco od innych, bowiem nie będę przedstawiać typowego przepisu. Mam jednak nadzieję, że zachęcę do przyrządzenia jakiejkolwiek sałatki:) 
 
W sobotę odwiedziłam Halę Targową we Wrocławiu, gdzie jak zwykle kuszą stoiska pełne apetycznie wyglądających warzyw, rozmaitych słodyczy i kolorowych kwiatów. Zaczął się sezon na szparagi, więc i ja kupiłam pęczek zielonych oraz kilka białych, a także inne pyszności.
Po powrocie do domu czym prędzej zrobiłam sałatkę z pomidorów malinowych, sałaty, rzodkiewki i ogórka. Nie ma to jak mieszanka ulubionych warzyw, które do tego kusząco pachną! ah nie mogę się doczekać pełnego sezonu na pomidory mmmm...
 Sałatka nie pochłonęła zbyt wiele czasu, bo wyglądała i pachniała tak apetycznie, że doprawiłam ją na szybko, aby nie tracić świeżości warzyw... żadna filozofia:)

Składniki
ulubione warzywa, a w moim przypadku:
 - duży pomidor "malinówka"
- ogórek
- sałata
- pęk rzodkiewki
- łyżeczka oliwy z oliwek
- ulubione zioła i przyprawy (robiąc ją "na szybko" użyłam całkiem niezłej mieszanki przypraw do sałatek - rozwiązanie dla leniuchów;P)

Smacznego!:)
 







 



 a.

2 komentarze:

  1. mmmmmmm uwielbiam takie salatki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz że tyle czasu mieszkałam we Wrocławiu i ani razu nie byłam w hali.. aż wstyd ale nigdy mi nie było po drodze....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...