niedziela, 4 marca 2012

PRZEPIS: bułeczki cynamonowe



Lubię cynamon, szczególnie jego zapach, który się roznosi po całym mieszkaniu podczas pieczenia. Takie poranki nie mogą zepsuć dnia. Do zrobienia tych bułeczek korzystałam z tego przepisu. Wprawdzie moje bułeczki wyszły nieco inne niż na zdjęciu, ale smakują równie dobrze jak wyglądają. Nie były pracochłonne, lecz ciasto drożdżowe wymagało dużo czasu (ok 1h) do wyrastania, później po uformowaniu bułeczek kolejne 30 min do podrośnięcia, więc nie da się ich zrobić od razu. Ale to wyczekiwanie na nie jest odpłacane ich smakiem.. Moją wersje zrobiłam na słodko, tzn. dodałam, jak w przepisie, 3 łyżki cukru pudru, aczkolwiek następnym razem wolałabym je bardziej wytrawne. Niemniej jednak, na śniadanie z serkiem lub masłem do kawy były idealnie kruche, miękkie wewnątrz i chrupkie na zewnątrz.





f.

1 komentarz:

  1. Bułeczki wyglądają przepysznie!
    Tylko czemu akurat z cynamonem?? :(
    Grzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...